VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



torsdag 15. november 2012

Dagens uretusjert bilde
Bruker MEDROL (kortikosteroid). Brukes når det er nødvendig å dempe kroppens egen betennelsesreaksjon eller immunforsvar ved ..............., samt enkelte kreftformer og ødem.
I pakningsvedlegget står det at en kan bli rundere i ansiktet, men ikke at en blir oppblåst som en ballong. Håper det trekker seg tilbake  når behandlingen avsluttes.
Jeg har også en hengende øyelokk (høyre) og pupille som er mindre og reagerer ikke på lys. Det kommer av at min primær tumor, som ligger under kragebeinet på høyre side (det skal jeg skrive om en gang senere) vokser rund og trykker på mange nerver. Hvilken nerve trykker den på så at jeg har den plagen, vet jeg ikke ennå. Håper på litt mer informasjon fra legen neste gang jeg er til kontroll.
Det er ikke nok at du er syk, du må være stygg også.
In spe

6 kommentarer:

  1. Det eneste jeg har lyst til nå er å gi deg en klem. Gleder meg til å komme hjem til jul, savner deg kjempemasse! Cmok :-*

    SvarSlett
  2. Jeg vil kleme deg også. Og kysse og kleme og kysse igjen.

    SvarSlett
  3. Og for noe tull, du kan aldri bli stygg, du er det vakreste mennesket jeg vet om.

    SvarSlett
  4. Uvijek bila i ostala lijepa! Cmoka velika od mene <3

    SvarSlett
    Svar
    1. To je bilo od Magdalene :)

      Slett
    2. Hvala Magdalena, nadam se da ce opet biti kao sto je bilo.

      Slett