VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



fredag 9. november 2012

Det triste været hjelper ikke på humøret, men når det er mørkt og når det regner ta en rød paraply og gå rolig gjennom gater, finn skjønnhet i en dystert dag.
Slett all frykt fra sin ungdom. Gå på danseskole. Det er aldri for sent å begynne å skrive dikt eller male. Plant en rose eller et tre utenfor bygningen hvor du bor. Snakk til dine potteplanter. De elsker det. Spill sjakk. Lær et fremmed språk. Gå på teater eller kino, akkurat da når du ikke vil gå. Lær å spille gitar eller piano. Sing, til tross for at du ikke har noen talent. Finn glede i små, små ting.
Skynd deg sakte mot sitt eget vesen, slik at døden ikke overrasker deg.

8 kommentarer:

  1. Takk for at du deler deg selv med oss. Tenker på deg hver eneste dag:) Glad i deg:) Ines

    SvarSlett
  2. Du har rett. En må prøve å gjøre livet vakker med alt man kan og har, for plutselig er en borte.

    SvarSlett
  3. Du skriver så fint, finner alltid de fine ordene, for en inspirasjon for oss rundt deg :)

    SvarSlett
  4. Håper det. Vil ikke være en byrde bare.

    SvarSlett
  5. Stå på! Lykke til!

    SvarSlett
  6. Mammaen min, du er så flink til å skrive og jeg tenker på deg hver dag og er så glad for at DU er MIN mamma!
    Utrolig glad i deg!

    SvarSlett
  7. Jeg bare elsker, elsker deg!

    SvarSlett