VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



søndag 11. november 2012

KJÆRLIGHET

I dag er jeg sammen med mine hærlige barnebarn Eddie og Dan. Det fineste øyeblikk i mitt liv er når jeg ser på dem. Større kjærlighet er umulig å oppleve, enn kjærligheten du føler for barn og barnebarn. Samtidig er man bekymret. Jeg gjenkjenner sine egne svakheter, sin egen frykt, og heldigvis, sin egen styrke.
Jeg føler den verste frykt og ubehag, men også den største kjærligheten. Det finnes ikke mange følelser i oss alle. Jeg tror at det bare er to: frykt og kjærlighet.♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar