VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



tirsdag 12. februar 2013

"Hvordan lever jeg? Godt. Jeg er glad for at jeg levde et liv og jeg har ikke skadet noen. Det som skadet meg har jeg glemt for lenge siden, tapet er lettere å bære enn anger. Jeg vil ikke jukse eller gjøre vakrere ditt bilde om meg i minnet ditt. Forventer ikke noe mer av mennesker og kan snakke fredelig med meg selv og om seg selv. Løgn er for livet, ikke for døden, og jeg er nær døden, selv om jeg er fortsatt i livet".

Sitat fra bøken "ØY" av bosnisk forfatter Mesa Selimovic

                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar