VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



fredag 1. mars 2013

Forskjellen mellom tårer av sorg og tårer av glede er kort og endeløs. En er maktesløs. Fra sorg og smerte til intens lykke og kjærlighet.
I dag er jeg lykkelig. Sola skinner og jeg har fått fantastiske nyheter! Mine blodprøver er i orden. Blodprosent, lever, nyre... og det er ikke nye metastaser i kroppen. Hurra!
Stor takk til min lege.
I dag skal jeg ikke tenke på kreften, og jeg går ut.
Nyt dagen du også!
In spe

6 kommentarer:

  1. Det var virkelig gode nyheter. Nyt dagen!

    SvarSlett
  2. Så deilig å høre - stor klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for kommentar på min blogg i oktober i fjor.
    Mange ting hendte her og jeg fikk ikke sendt noen ord til deg som tenkt.
    Nå er jeg mer tilbake her og har lest litt i bloggen din de siste dager.
    En god blogg å lese på godt og vondt.
    Glad det nå er postivt for deg nå :)
    Nyt denne flotte tidlige vårdagen videre!
    Klem fra meg :)
    P.S. kikk gjerne innom min blogg videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har tenkt på deg i mellomtiden. Jeg leser av og til i din blogg og du skriver veldig fint. Takk at du svarte meg. Klem tilbake og ønsker deg alt godt.

      Slett
  4. HURRA for verdens beste mamma! Og gratulerer med kvinnedagen! <3

    SvarSlett