VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



torsdag 2. mai 2013

På de tøffe stundene i livet skal vi se som på en forbigående erfaring som har betydning. Slike situasjoner har sine mål og mening. Vi kan styre sitt liv, men vi må også være klar over at det skjer ting i livet som vi ikke kan kontrollere, de skjer mot vår vilje og ønske. Men det er viktig å bevare fred og vi trenger å vite at vi vil komme ut av enhver situasjon rikere for en ny erfaring uansett hvor mye det er verdt.

2 kommentarer:

  1. Hei Nadija.
    Leser bloggen din og nok en gang mange kloke ord fra en veldig klok kvinne.
    Og håper du nyter våren med fuglesang, lange lyse kvelder og sola som vi alltid lengter til.
    Du er i mine tanker og lykke til videre.

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Takk Lene. Det går ikke bra, men skal ikke klage. Prøver så godt jeg kan å leve etter det som jeg skriver. Savner dere. Hilsen til alle.

    SvarSlett