VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



tirsdag 30. oktober 2012


Nå er det dagen etterpå. Var i går i gammakniven en og halv time. Behandlingen går ut på å prøve å stoppe svulstene å vokse, krympe dem eller få dem til å forsvinne. Var det vellykket? Om en måned skal je ha ny MR-undersøkelse for å se om det har skjedd noe. Kanskje litt lang tid å vente, men, men...... Ellers gikk det bra. Det var litt vondt å få bedøvelsesprøyte midt i panna og skru rammen på plass veldig hardt, men etter dette var alt OK. Hadde ikke hodepine i etterkant. Nå er det bare å vente på kontroll og resultat. Her er det bilder:
In spe



2 kommentarer:

  1. ...det pågikk liksom en debatt mellom henne og livet, og hun var alltid på den ene siden og livet på den andre, og hun forsøkte bestandig å få overtaket på livet, og det prøvde det samme med henne.
    Virginia Woolf

    Tesko je naci prave rijeci i nadati se da ce bas te izabrane rijeci pomoci.Virginia Woolf cesto dobro opise moju stvarnost, pa eto, posvetila sam jedan njen citat i tebi ;).
    Mislimo na tebe i na tvoje najblize.
    Dina sa familijom.

    SvarSlett