VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



fredag 23. november 2012

Av en eller annen uforklarlig grunn var jeg glad i dag. Jeg kjente både tristhet og lykke samtidig og jeg måtte gjøre noe. Jeg vet ikke hvorfor jeg var så glad. Det var en helt vanlig dag. Det skjedde ikke noe spesielt. Jeg har fortsatt kreft, sover dårlig, tenker tunge tanker, det var veldig mørkt utenfor vinduet, det regnet, men jeg var glad. Så jeg gikk en tur til byen. Den bussen som jeg skulle ta kom aldri, men jeg ventet tålmodig (ulikt meg) en hel time på neste buss, satt og pratet med folk som ventet også. Det var hyggelig, ikke sant? I byen gikk jeg på bakeriet og kjøpte meg det dyreste brødet de hadde (57 kr. hvorfor koster det så mye, forstår jeg ikke) kom hjem med det samme, og spiste flere skiver av det deilige brødet med mye forskjelig pålegg. Der og da ville jeg ikke tenke på sunn mat. Spiste så en liten mørk sjokolade og drakk min papaya-te med honning. Så strikker jeg, selvfølgelig.
Nå håper jeg kvelden fortsetter i samme stemning og at jeg skal ha en god natt.
Ønsker dere det samme. ♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Håper at dagen i går og i dag er lik bra som fredagen var og at formen er så bra at vi sees på tirsdag
    -ingrid-

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg veldig. Send bare sted og klokkeslett.

      Slett
  2. Blir så glad når jeg leser dette innlegget, og skulle ønske du kunne ha det så bra hver dag! Når jeg kommer hjem til jul, så skal jeg sørge for at du er glad hver eneste dag! <3

    SvarSlett
  3. Ooooooooooo nå skal jeg gråte. Jeg skal være glad fordi du skal være her. Jeg skal være glad uansett.

    SvarSlett