VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



søndag 25. november 2012

INTERESSANT
Psykologiske konsekvenser for kreft:
Moderne medisin og atferdsmessig medisin (psykologi) er enige med hensyn til denne sykdommen. Betrakter den som sykdom som påvirker hyggelige mennesker, mennesker som undertrykker sine følelser og emosjonelle behov, som har tendens til å unngå konflikt til enhver pris (selv på egen regning), og som har en tendens til ikke å kreve noe fra andre, fordi de ønnsker ikke å bli sett på som en byrde eller som for krevende. De føler at de må sette foran sine egne behov, følelsesmessige behovene til andre.
Gjenkjenner noen seg i dette?
Er det bra å være egoistisk?

2 kommentarer:

  1. Sitter her rett over gata og koser meg med morgenteen og leser dine blogger- flink er du! Heldigvis er det oppholdsvær akkurat nå, så håper vi at bussen kommer til rett tid i dag. Klem fra Minnie

    SvarSlett
  2. Det var koselig at du vil lese og det er alltid hyggelig å treffe deg på bussholdeplass.

    SvarSlett