VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



tirsdag 18. desember 2012

Begynn å dukke opp til hvert øyeblikk av hver eneste dag i ditt liv. Bli helt til stede og engasjert i hva du gjør eller hvem du er sammen med. Slutt å tenke på hvordan ting "må være" på grunn av noe som skjer senere. Vær her nå for øyeblikket og har den mest fantastiske opplevelsen du kan.
Livet er kort-sykdom eller ingen sykdom.
Så, i denne tiden av prakt, glede og stress, er mitt ønske for alle dere at du gir deg selv den største gaven av alle - gi deg selv en liten tilstedeværelse.
GOD JUL OG GODT NYTTÅR! ♥♥♥

1 kommentar:

  1. Det er viktig som du sier, å være tilstede i sitt eget liv, her og nå. Må øve meg i det. God jul og godt nyttår til deg og, Nadia!

    SvarSlett