VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



torsdag 20. desember 2012

Verdens ende i morgen? Det synes i alle fall min mor (?). Nemlig, hun har bursdag i morgen. Ikke bekymre deg kjære mor. Gratulerer med dagen!
Men verdens ende vil komme. Selvfølgelig ikke så snart (kanskje om fire milliarder år). Vi har nok tid til å gjøre hva vi hadde planlagt i livet. Hvis alt annet blir som det skal, først og fremst helse. Så, god helse til alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar