VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



søndag 23. desember 2012

Livets veier er veldig rare og sammensatt av utallige øyeblikk. Hvert er spesiell og unik. Hver dag som vi har gått gjennom og hver natt er bare deler av en stor mosaikk. Det ene opplevde øyeblikk vil aldri skje igjen. Derfor... Bruk mye mer tid med dine kjære, fordi de vil ikke være ved siden av deg for alltid. Husk å gi en varm klem til noen, det koster ingenting. Husk å si "jeg elsker deg".
Vi må verdsette de øyeblikkene vi har sammen. Vi må finne tid til å snakke, tid til å dele tanker med andre. Vi må le ofte. Vi må le til vi mister pusten. Fortell folk du elsker at du elsker dem, ved enhver anledning, fordi livet måles ikke med pust vi puster, men med de øyeblikkene som tar pusten av oss. På grunn av disse øyeblikkene er livet vakkert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar