VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



lørdag 29. desember 2012

Lørdag kveld... 29.12. du verden, snart nytt år igjen. Så kommer Nyttår. Litt bittersøt denne gangen. Jeg går rundt med gråten i halsen og konstant klump i magen.
Hvor blir dagene av? Passerer de virkelig så fort eller er dagene så like at vi ikke legger merke til tiden som går. Tiden er bare et øyeblikk, og jo eldre vi blir jo fortere går den, men slutter aldri.
Hvis du tenker dypere, blir du forferdet, fordi tiden viser vår sårbarhet.
Tiden, en liten ord, men et helt liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar