VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



mandag 31. desember 2012

Nytt år!!
Hva er det du tenker akkurat nå? Hvor mange forskjellige tanker som går gjennom hodet ditt? Prøv å fokusere på dette øyeblikket. Alt vi har er dette nå. På de fleste ting i livet har vi ikke noe påvirkning allikevel. Ingen har absolutt kontroll. Denne dagen, dette øyeblikk er en flott og stor gave. Ikke gå glipp av magien i øyeblikket. Spesielt i dag.
Fortiden er borte, og vil ikke komme tilbake, fremtiden er usikker, fokuser på det nåværende. Godt Nyttår! ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også Nadija

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg også Nadija
    -ingrid-

    SvarSlett