VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



søndag 2. desember 2012

Lys av håp
La det gå faen. I dag er jeg igjen pessimist. Sitter i sykehusseng og skriver. Ikke akkurat et veldig positiv miljø. Smerte, smerte. Det var ikke nok med kreft og metastaser, men jeg trengte blodpropp også. Nå venter jeg på tre undersøkelser. MR for å se om gammakniven var vellykket, en CT for å se hvor mye og hvor tumoren har vokst, og en til CT for å se om sprøytene hadde noe effekt på blodproppen.
Jeg kan ikke rømme, forsvinne, selv ikke for et øyeblikk. Mitt liv sirkler nå rundt sykdom, ventetid, frykt, håp. Mitt liv, hvor lenge?
Derfor sier jeg dere:
MEMENTO MORI, MEMENTO VIVERE-Husk at du skal dø, så husk at du må leve.
In spe
  

2 kommentarer:

  1. Har nettopp oppdaget bloggen din. Du er ei tøff dame. Fint å kunne følge litt med deg. Sender deg mange "varme tanker". Grete (fra jobb)

    SvarSlett
  2. Hjertelig takk Grete. Gleder meg til at du er interessert. Klem, Nadija Savner dere alle sammen.

    SvarSlett