VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



søndag 27. januar 2013

En dag tenker jeg knapt på det. Jeg klarer å leve videre og blir ikke livredd hvis jeg har litt smerte. Men neste dag, er det forsvunnet. Man blir panisk. Jeg er glad for at jeg er sterk psykisk, men allikevel... men jeg prøver så godt jeg kan å le, glede meg over små ting og alltid, alltid familien min.
Og det store ordet OPTIMISME-det er ikke nok til å skjule frykt og kaste falske smil. Det er viktig å uttrykke oppriktige følelser og snakke åpent med sine kjære, men alikevell, ingenting andre sier har makt til å forandre noe.

2 kommentarer:

  1. Leser det du skriver, og vet ikke hva jeg skal skrive. Vil så gjerne skrive noe oppmuntrende, men vet ikke hvordan. Gode tanker din vei :-)

    SvarSlett
  2. Takk Anne Grete, det er nok oppmuntrende å vite at noen tenker på deg. Spesielt du, en person som jeg har ikke ble kjent med. Håper vi treffes en dag og hilser på hverandre. Neste gang jeg kommer dit så skal jeg spørre etter deg. Takk

    SvarSlett