VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



tirsdag 22. januar 2013

Tårer er ofte på ansiktet mitt i det siste på grunn av: måtte og kunne, ønske og kunne, elske og kunne. Jeg er bare et barn... Og med barns øyne har jeg ikke sett det hva jeg ser i dag.

3 kommentarer:

  1. Kako si Nadija? Mislim na tebe <3 Poz Magdalena

    SvarSlett
    Svar
    1. Skjønner godt at du ofte har tårer i ditt ansikt. Tenker på deg og ønsker deg alt godt Nadija.
      Klem Lene

      Slett
  2. Takk, takk for deres tanker og gode ønsker. Det varmer mitt hjerte.

    SvarSlett