VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



søndag 13. januar 2013

Selv om det er andre omstendigheter nå (min mor er veldig, veldig syk), må jeg tillate meg å føle seg bra, uten dårlig samvitighet, med tanke på min sykdom. Fordi jeg har det bra i dag og jeg vil bare være glad på grunn av det. Jeg ønsker ikke å slåss med bølger, med vinden, med regn og mørke... Ikke i dag. Jeg ønsker bare å se farger. Kanskje det ikke er bra å sette smil på ansiktet med makt, men det er verdt å prøve. I dag har jeg ikke smerter noen sted og føler meg frisk. Derfor ser jeg på en bedre og vakrere morgendag for meg selv.
In spe

1 kommentar: