VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



onsdag 20. februar 2013

En koselig dag. Jeg var på sykehuset-Lindrende enhet. Etter min mening, en veldig nødvendig tilbud.
Deres visjon ... for at dagene skal bli bedre.
Målgruppe: uhelbredelig sykdom.
De er godt bemannet med: sykepleiere, leger. fysioterapeut, ergoterapeut, prest og sosionom. Og alle har god tid til en samtale, og er der for å hjelpe med andre ting også. Så er det mange frivillige også.
En fin gruppe og jeg koste meg. Ikke minst for å snakke men andre syke/pasienter som er i samme situasjon.
Så var det litt trim også, god lunsj, kake, vafler, frukt, kaffe, etc ...
Gleder meg til neste gang.
In spe
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar