VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



søndag 10. februar 2013


Ett skritt frem, to tilbake. Et lite epileptisk anfall igjen, med endret bevissthet. Det er skummelt at det skjedde mens jeg var i byen med mitt barnebarn. Heldigvis, alt endte godt. Jeg kom til sykehus, og de tok seg av meg. Selvfølgelig, på Akuttmottak.
Alt er en del av livet. Det er galt å vente passiv. I syke øyeblikk glemmer vi andre
fordi vi er opptatt med oss selv. Vi tvinger andre også til å bli mer involvert i oss. Snakker om seg selv og sin sykdom og prøver å overbevise andre at de må også snakke og ta hånd om det. Ofte syns vi synd på oss selv så mye at det ser ut som om livet har stoppet og at det bare sykdomstid begynner.
Jeg har stor behov for å sette ord på tankene og følelsene mine. Derfor snakker jeg om det, og gjør det ofte fordi det er en del av mitt liv. Jeg snakker og snakker både til forargelse og glede for andre og jeg vet det. Jeg er en relativ åpen person, og det kan jeg ikke gjøre noe med. Kanskje derfor denne bloggen.
In spe


4 kommentarer:

  1. Ja så fikk du nytt anfall igjen,godt å lese at det endte bra. Men må være skremmende opplevelse. Og vet du Nadija, du skal være så stolt av at du er en åpen person. Ønsker deg alt godt og tenker masse på deg. Lykke til!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Det gikk bra denne gangen også, mamma, du er så flink og sterk.

    CMOK!

    SvarSlett