VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



fredag 8. februar 2013

Etter konsultasjon med legen i Bergen ble det bestemt å vente 3 måned til, og gjenta MR og røntgen. De sier at det ikke er så farlig at metastaser har vokst så mye som de har gjort. Håper det. Så, jeg må vente igjen. Livet mitt er delt nå i tre-måneds perioder og i dem er samlet alt. Angst, frykt, håp, glede, kjærlighet, mine tårer, tårer av glede og sorg, smerte. Et helt liv i 3 måned av gangen.
Men jeg har bestemt meg. Livet skal komme inn i disse måneder og alle verdens farger! Jeg skal være optimist.
In spe

3 kommentarer:

  1. Du er god, stå på!

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg leste ditt innlegg om boken "Mitt liv, min frihet". Må bare si, stakkars de som lever sånn. Jeg er også muslim, men vi lever i hjerte av Europa, og har aldri hatt det sånn. Det var ikke plikter eller levereglene. Jeg har aldri vært i en moské. Det finnes selvfølelse og valgmuligheter, og absolutt ingenting var forhåndsbestemt for kvinner, spesielt av menn. Likestilling som i Norge.

    SvarSlett