VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



mandag 20. mai 2013

Jeg prøver å lukke øynene og tømme tankene. Lytter til stemmen som kommer ut av min dybde, som advarer meg og forteller meg å flytte fra, forteller meg at livet er kort og har ikke tid til å vente på noe som kanskje ikke kommer. Skal jeg tilbringe hele resten av livet som en tørket plante i vinduet. Det kan jeg ikke og ønsker ikke.
Jeg skal prøve å male mine mørke tanker over i en annen farge.

1 kommentar:

  1. Jeg føler meg også som en tørket plante i vinduet nå i eksamenstiden.
    Men snart er det sommerferie og sol og varme, og snart kommer jeg hjem igjen!

    Håper du av og til greier å ha tanker av det lysere slaget også, da blir livet litt enklere og bedre :)

    Loli!

    SvarSlett