VELKOMMEN!

Vær med meg gjennom min livshistorie. Kanskje det ville hjelpe deg til å forstå at du ikke er alene... og noen ganger er det akkurat det som er nok.
Her skal jeg dele mine tanker og erfaringer. Det er min lille dagbok. Håper det blir mange som finner veien hit, finner noe av interesse og jeg er veldig takknemlig om dere skriver en kommentar.



tirsdag 1. januar 2013

Forsiktig gikk et år til. Alltid på samme tid. Vi talte ned siste minutter og sekunder. Vi vil at det nye året gir oss hva det gamle glemte.

2 kommentarer:

  1. Hei Nadija.
    Har nå lest hele bloggen din og er så imponert over det du skriver. Du er kjempeflink til å skrive. Ønsker deg et veldig godt nyttår og lykke til videre.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Godt nyttår også og tusen takk for de fine ord.

    SvarSlett